Rendszergazda szolgáltatás
egyéni vállalkozóknak,
mikro és kisvállalatoknak

A GOLNET kiváló rendszergazda szolgáltatása segít mindenben, hogy neked csak az üzletre kelljen figyelned.

GOLNET Rendszergazda szolgáltatás

Tulajdonságok

Ez az alapja a szolgáltatásainknak.

  • Gyors kiszolgálás

  • Vevőre szabott megoldások

  • Nincs lehetetlen

  • 24 órán belüli megoldás

  • Kétoldalú kommunikáció

  • Legújabb technológiák

Miért van szükség rendszergazdára?

Amikor megkérdezik tőlem, hogy a cégemnek miért is lenne szüksége IT támogatásra, akkor a következő kérdéseket teszem fel:

  • Hány alkalmazott dolgozik számítógépen?
    • El tudnák végezni a munkájukat számítógép nélkül?
  • Mi lenne a következménye ha
    • nem tudnál emailt küldeni és fogadni?
    • leállna az irodai hálózat vagy szerver?
    • vírus vagy más hiba miatt elvesztenéd az adatokat?
  • A jelenlegi alkalmazottaid között van IT végzettségű és megvan a tudása, hogy hatékonyan üzemeltesse az informatikai rendszeredet?
  • Ki tudod számolni, hogy mekkora pénzösszeget veszítesz ha nem működik a számítógéped, ezáltal nem tudsz dolgozni?
  • A céged számára mennyire fontos az informatikai rendszer hibátlan működése?

Amennyiben tudod a válaszokat a fenti kérdésre, akkor meg tudod ítélni, hogy a cégednek szüksége van rendszergazdára.

Hogyan működik a rendszergazda szolgáltatás?

Az informatika ma már elengedhetetlen a legtöbb cég működéséhez. Gondoljunk csak az email küldésre, a rendelések kiszállítására vagy a pénzügyek intézésére. Egy idő után a cégen belül használt IT rendszerek túl fontosak lesznek ahhoz, hogy az állandó problémásan működjön és a cégek valamilyen IT támogatás, rendszergazda után néznek. 30-40 fős létszám alatt nem éri meg főállású rendszergazdát alkalmazni, mivel ha a kolléga jól végzi a munkáját, akkor nem lesz annyi feladata, hogy kitöltse a munkaidejét. Ekkor a leggazdaságosabb megoldás egy külsős rendszergazda alkalmazása.

A tipikus IT támogatás három részterületre bontható: hibajavítás, pro-aktív támogatás és teljes IT menedzsment. Ezek a szintek különböző készenlétet követelnek meg, ami az árban is megmutatkozik.

Hibajavítás

Ez a támogatási szint pontosan azt nyújtja ami a nevében is benne van. Ha a számítógép vagy hálózat elromlik, akkor valaki megjavítja. Általában egy informatikában jártas ember távolról próbálja megtalálni és elhárítani a hibát. Ez történhet telefonon vagy távoli kapcsolton keresztül. Ha távolról nem lehetséges a megoldás, akkor a kolléga személyesen kiszáll a helyszínre. A megrendelő a ténylegesen elvégzett munkáért, valamint a felhasznált alkatrészekért fizet.

Ez a támogatási forma leginkább az árérzékeny kisebb vállalkozásoknak felel meg, akik nem függnek túlságosan az informatikai rendszerektől.

Ebben az esetben a fizetés általában csak akkor történik amikor tényleges munkavégzés is. Tehát nincs fix havidíj és rendelkezésre állás, hanem óradíj alapján történik a számlázás. Az óradíjak jellemzően magasabbak.

Pro-aktív támogatás

A pro-aktív támogatás része a cégnél működő IT rendszerek folyamatosan monitorozása, ezáltal a lehetséges hibák felismerése még azelőtt, hogy bekövetkeznének. Ha például egy merevlemez kezd megtelni, akkor egy figyelmeztetést kap a IT támogató cég és megteheti a szükséges lépéseket.

A hibák megelőzése elengedhetetlen azon cégek számára amelyeknek a működéséhez, a napi munkavégzéshez szükségük van a számítógépekre. Ez az egyetlen módja a kiesések, ezáltal a mérhető pénzügyi veszteségek elkerülésének.

Ebben az esetben havidíjas szolgáltatásról beszélünk, mivel az IT rendszerek folyamatos monitorozása is a szerződés részét képezi. Elképzelhető, hogy egy adott hónapban nem történik hibajavítás vagy tényleges, fizikai munkavégzés. Ennek ellenére a havidíj minden esetben fizetendő. A havidíj mértéke minden esetben a felügyelendő IT rendszer méretétől és összetettségétől függ.

Nézd meg a pro-aktív támogatás árait és feltételeit.

Teljes IT menedzsment

A legteljesebb IT támogatási forma. Ebben a formában a rendszergazda szolgáltatást nyújtó cég úgy működik, mint egy kihelyezett IT osztály. Ahogy a nevéből is kitűnik, itt lesz egy ember aki az IT vezető pozíciót fogja betölteni a cégednél. A támogató cég időt és energiát fog befektetni, hogy a teljes IT rendszert és folyamatokat felügyelje. Például megtervezi a szükséges erőforrásokat, IT költségvetést készít, felderíti és megoldást biztosít az ismétlődő problémákra, megszünteti a rendszer gyenge pontjait. Ha beavatkozásra van szükség, akkor a támogató cég a leghamarabb megteszi a szükséges lépéseket.

A teljes IT menedzsment szolgáltatás azoknak a cégeknek lehet opció, akik nagyban függnek az informatikai rendszerektől de nem akarnak belső IT osztályt fenntartani, illetve nem akarnak az IT dolgokkal foglalkozni. Ez a támogatási forma relatív nagy költségvetést és teljes bizalmat igényel.

A teljes IT menedzsment szolgáltatás minden esetben havidíjas. A havidíjat minden esetben egyedileg kalkuláljuk ki.

Mi az amit a rendszergazda szolgáltatás nem tartalmaz?

Az ördög a részletekben rejlik, de a rendszergazda szerződés, általánosságban véve a szerződés megkötésekor meglévő IT eszközök és rendszerek támogatására terjed ki. A támogatott eszközök és rendszerek listáját a szerződésben rögzítjük. A nem szokványos, egyedi rendszerek és a jövőbeli eszközök támogatására nem. Újabb eszközök bevonása csak a szerződés módosításával lehetséges.

A szolgáltatás nem terjed ki az otthoni, magáncélra használt eszközök támogatására, beleértve az otthoni hálózatot, mobiltelefonokat és számítógépeket.

Milyen egyéb dolgokat kell még figyelembe venni?

Támogatási idő

Az az idő amikor a cégnek IT támogatásra van szüksége. Rendszerint a rendszergazda szolgáltatást hivatalos munkanapokon és munkaidőben biztosítjuk. Ha hétvégén, éjszaka vagy ünnepnapon is szükség van IT támogatásra, akkor ezt külön rögzíteni kell a szerződésben és felár ellenében történik.

A szoftverek támogatása is bele tartozik?

Különböző módon közelítjük meg a szoftverek támogatását. Az általánosan elterjedt szoftverekhez, mint a Windows vagy Office, biztosítunk támogatást. A nem szokványos, egyedi fejlesztésű szoftverekhez viszont nem biztosítunk támogatást. Ezekhez mindenképpen a szoftvert fejlesztő cégtől kell a támogatást igénybe venni. Igény esetén együtt működünk a szoftver fejlesztőivel ha a probléma elhárításához ez szükséges.

Hardver garancia

A hardverekre a garanciát a forgalmazó vagy a gyártó biztosítja. Vállalkozásunk közreműködik a garanciális ügyintézésben. Minimális eszközfüggő havidíj ellenében lehetőség van garancia időn túl is ingyenes hardver alkatrészek biztosítására.

A megrendelő felelőssége

A megrendelőnek tisztában kell lennie a saját felelősségével és kötelességével. Ilyen például, hogy a kollégák megfelelően legyen oktatva és az IT eszközök napra készen legyenek tartva. Régi, általunk nem biztonságosnak ítélt eszközök használata nagymértékben befolyásolja a támogatás mértékét és színvonalát, függetlenül attól, hogy mennyire professzionális szolgáltatást nyújtunk.

Csak abban az esetben tudunk elfogadható minőségű támogatást biztosítani, amennyiben a megrendelő betartja a használati utasításokat és elvégzi a javasolt fejlesztéseket.

Kinek ajánljuk az IT támogatás vagy rendszergazda szolgáltatást? Kik a tipikus ügyfeleink?

Az általam nyújtott rendszergazda szolgáltatás és IT támogatás célcsoportja olyan

  • egyéni vállalkozók és
  • mikro és kisvállalatok

akik nem engedhetik meg egy főállású rendszergazda alkalmazását, viszont igénylik, hogy az általuk használt IT eszközök pénzteremtő és ne pénztemető eszközök legyenek.

Te vagy az ügyfelem ha

  • Egyéni vállalkozó, mikro és kisvállalkozó vagy maximum 15-20 számítógéppel.

  • Tudod, hogy egy vállalkozás hatékony működéséhez elengedhetetlen a számítógép használata és stabil működése.

  • Nyitott vagy az új megoldásokra és elfogadod és alkalmazod a szakmai tanácsainkat. Ezzel nekem időt, magadnak pedig pénzt spórolsz meg.

  • Tisztában vagy vele, hogy a minőség olyan érték amibe be kell fektetni, de biztosan megtérül.

Rendszergazda szolgáltatások

  • szerződéses munkavégzés

  • számítógépek teljes körű támogatása

  • IT és irodatechnikai eszközök beszerzése

  • kellékanyag ellátás

  • felhő alapú szolgáltatások bevezetése

  • IT hálózat tervezése és kivitelezése

  • szerver üzemeltetés

  • naprakész szoftver és hardver nyilvántartás

  • IT eszközök védelmének tervezése és kiépítése

  • adatmentések felügyelete

  • weboldal készítés és üzemeltetés, domain és tárhely szolgáltatás

  • IT oktatás, pl. hogyan védekezzünk a csaló emailek ellen

  • távoli segítségnyújtás

  • helyszíni munkavégzés ha szükséges

  • ami még eszedbe jut és köze van az informatikához

IT támogatás az ügyfél nyelvén

Rendszergazdára van szükségem. Ajánlatot kérek.

Amennyiben nem szeretnéd megadni a személyes adataidat, akkor a +36 30 589 8194-es telefonszámon várom a hívásodat. Köszönöm

Rendszergazda szolgáltatás csomagok

A rendszergazda szolgáltatás csomagjaink mind árban, mind lehetőségekben az egyéni vállalkozók valamint a mikro- és kisvállalkozások számára lettek kialakítva, hogy megfeleljenek az ott felmerülő igényeknek és költségvetésnek.

Több csomagunk közül választhatsz de akár olyan egyedi csomag összeállítására is van lehetőség ami jobban megfelel a vállalkozás igényeinek. Minden csomag jól meghatározott szolgáltatási szinteket tartalmaz ami biztosítja az vállalkozás működtetését. 

A szolgáltatás megfelelő szintű biztosítása érdekében az új rendszer átvételekor és a támogatás megkezdésekor minden esetben szükséges a meglévő infrastruktúra és támogatás alá bevont eszközök listába szedése és felmérése. Amennyiben ez a felmérés nem lehetséges, akkor nem biztosítunk támogatást az adott eszközre.
Ha a megrendelő nem végzi el a javasolt fejlesztéseket, akkor a támogatást nem biztosítunk az adott eszközre.
A felmérés egyszeri díját minden esetben ki kell fizetni, még akkor is, ha a felmérést követően nem kerül sor a javasolt fejlesztések elvégzésére ami a szerződés azonnali hatályú megszűnésével jár az fejlesztésből kimaradt eszközökre vonatkozóan.

Kizárólag legális szoftverek és operációs rendszerek támogatását végezzük!

Csomagok

Tartalom

Összehasonlítás

Támogatás tárgya

Támogatott számítógpek száma (max)

Támogatott szerverek száma (max)

Munkavégzés távsegítséggel

IT hálózat tervezése

(támogatási órák terhére)

Helyszíni munkavégzés

Támogatási időszak és díjak

Távsegítség megkezdése ... órán belül

(munkanapokon a támogatási időszakban)

Támogatási órák száma

(havi keret és munkanapokon)

Támogatási időszak munkanaponok

Támogatás hétvégén és ünnepnapokon

Felárak

Helyszíni munkavégzés óradíja

(csak munkanapokon tartalmazza a kiszállás díját is)

Támogatási órákon felül megkezdett munkaórák díja

Támogatási időszakon kívüli munkaórák díja

(munkanapokon)

Támogatási óradíj hétvégén és ünnepnapokon

IT hálózat kiépítése végpontonként *

 (kábelezés+munkadíj)

Díjmentes szolgáltatások

Tárhely és domain név

Weboldal készítés és karbantartás

(havi órakeret terhére)

Eszközbeszerzés

Egyszeri díj tartalma

Számítógépek állapotfelmérése

Számítógépek minimális támogatási szintre hozása

Szoftver legalitás ellenőrzése

Frissítések telepítése

Biztonsági vizsgálat (tűzfal, vírusírtó)

Hardver ellenőrzés

Támogatási terület bejárása, megismerés

Javaslattétel a biztonságos üzemeltetés megkezdéséhez szükséges hardver- és szoftverfejlesztésekről és azok költségéről

Egyéni vállalkozó

7 000 Ft/hó

+ 14 000 Ft egyszeri díj


1

plusz óradíj


48

4

10:00 - 15:00

plusz díj

4000 Ft

2500 Ft

2500 Ft

5000 Ft

12000 Ft



Alap

20 000 Ft/hó

+45 000 Ft egyszeri díj


5

plusz óradíj


24

8

9:00 - 15:00

plusz díj

9000 Ft

4000 Ft

3000 Ft

18000 Ft

12000 Ft



Komfort

40 000 Ft/hó

+55 000 Ft egyszeri díj


8

1

plusz óradíj


16

16

9:00 - 16:00

plusz díj

8000 Ft

4000 Ft

3000 Ft

16000 Ft

12000 Ft



Relax

60 000 Ft/hó

+65 000 Ft egyszeri díj


12

1

plusz óradíj


8

24

8:00 - 16:00

plusz díj

7000 Ft

4000 Ft

3000 Ft

14000 Ft

12000 Ft



Vállalkozásom már 15 éve a van jelen az informatika világában és biztosít hatásos és megfizethető szolgáltatást. Szakterületem az IT támogatás és rendszergazda szolgáltatás. További szolgáltatásaim a domain név regisztráció, tárhely biztosítása és weboldal készítés

Az elmúlt közel 20 évben elsősorban nemzetközi cégeknél dolgoztam IT mérnök majd szolgáltatásvezetőként, ahol Európa szerte közel 4000 fő számára biztosítottunk professzionális támogatást.

A munkám során sok mikro és kisvállalkozással kerültem kapcsolatba. Olyanokkal akik már használtak informatikai eszközöket és volt is már problémájuk ezekkel az eszközökkel. Szinte egybehangzó vélemény volt az, hogy szerették volna ha az IT eszközök megbízhatóan működnének és ha gond van, akkor gyorsan kapjanak hatásos segítséget. A vállalkozás méretéből adódóan a problémák nem napi szinten jöttek elő. Lehet, hogy hetekig működtek gond nélkül és ez miatt nem érte meg egy főállású informatikust alkalmazni.

Ezt a problémát látva hoztam létre egy olyan vállalkozást ami megfizethető árú és professzionális megoldást kínál. Mindezt nagyságrendekkel kisebb -akár tized annyi- költséggel, mint egy főállású informatikus.

Rendszergazda szolgáltatásunkat olyan vállalkozásoknak ajánljuk, akik a teljes körű informatikai üzemeltetést szakértőre szeretnék bízni.